Fotobúdku firmy nemusia využívať len na firemné párty a teambuildingy. Chystáte sa vypustiť do sveta nový produkt alebo službu a rozmýšľate ako o ňom čo najrýchlejšie vytvoriť povedomie a ako pomôcť jeho predaju? Či už plánujete PR podujatie kde predstavíte nový produkt napr. novinárom a influencerom alebo robíte akciu priamo v predajni pri príležitosti spustenia predaja produktu, fotobúdku určite nevynechajte.
Ľudia sa radi fotia pri zaujímavých fotostenách s vtipnými rekvizitami a fotky potom zdieľajú na sociálnych sieťach. Zákazníci majú tendenciu produkt kúpiť skôr ak im ho niekto odporučí. Čím viac sa teda bude zdieľať na sociálnych médiách, tým viac predaja môžete očakávať.
Každá fotka môže obsahovať vaše logo, názov spoločnosti /produktu alebo čokoľvek čo chcete prezentovať. Názov novinky tak môžete dať priamo na fotku a každou zdieľanou fotkou sa o nej bude šíriť povedomie.
Ak chcete, môžete na fotku zakomponovať aj kód, ktorý bude slúžiť ako zľava – buď priamo v predajni pre držiteľa fotografie alebo aj na e-shope pre ľudí, ktorí sa k nemu dostanú pomocou fotiek influencerov alebo kamarátov.
Hostí môžete požiadať, aby vám nechali svoj email, na ktorý neskôr dostanú svoje fotky. Takto zozbierané kontakty môžete neskôr využiť aj na iné marketingové účely.
Každý organizátor nejakého podujatia sa obáva, že sa ľudia na jeho akcii nebudú baviť. Fotokútik je jedným zo spôsobov ako udržať zábavu pre vašich potenciálnych zákazníkov počas celého podujatia.
Spustenie produktu je hlavnou udalosťou pre vašu spoločnosť a mali by ste urobiť všetko, čo je vo vašich silách, aby ste sa uistili, že ide o nezabudnuteľnú udalosť. Fotobúdkou spolu s fotopozadím na mieru a rekvizitami viete dotvoriť k produktu tú pravú atmosféru.
Vzhľadom na to, že fotky z fotoboxu sa dajú zdieľať aj na internete, môžete pomocou svojich hostí sprostredkovať atmosféru podujatia aj zvyšku sveta. Fotky môžete pridať aj na sociálne médiá alebo web vašej spoločnosti, odkiaľ si ich ostatní budú zdieľať a vytvárať tak novému produktu ďalšiu reklamu.