28 Oct

Fotokútik na konferenciu: Zaujmite návštevníkov ako nikdy predtým!

Na konferenciách, veľtrhoch a expo výstavách sa zúčastňujú stovky ľudí, no rovnako sa tam zvyčajne nachádza aj množstvo predajcov. Každý sa zamýšľa ako svoj stánok odlíšiť a na prvý pohľad zaujať návštevníkov a primäť ich stráviť čo najviac času práve v tom svojom. Ako k tomu môže pomôcť FunFace Fotobox?

FunFace fobox je zážitok pre návštevníkov konferencie

Konferencie a veľtrhy sú pre návštevníkov najmä o zážitkoch. Dôvod, prečo sa ľudia chcú zúčastniť konferencie, veľtrhu, či expo výstavy, je stretnúť sa so všetkými spoločnosťami osobne namiesto neosobného klikania po webových stránkach online. Kvôli tomu môžu existovať desiatky ďalších stánkov pre spoločnosti, ktoré robia takmer presne to, čo vy. Ako sa od konkurencie odlíšiť? Ponúknite návštevníkom zaujímavý zážitok, ktorý si zapamätajú!

Fotokútik je zážitkom, ktorý ihneď pritiahne pozornosť a navyše je takéto fotenie veľká zábava. S radosťou sa pri vás pristavia aj ľudia, ktorí vašu spoločnosť dovtedy vôbec nepoznali. Ľudia môžu navyše fotografie ihneď zdieľať na sociálnych sieťach aj si ich odniesť v tlačenej podobe, čo opäť pritiahne pozornosť ďalších návštevníkov.

Fotokútik ako marketingový nástroj

Čo okrem skvelých zážitkov pre návštevníkov ešte pre vás môže fotobúdka urobiť? Marketing. Ak hosť použije fotobúdku na odfotenie seba alebo svojich priateľov, pravdepodobne bude chcieť dostať fotografiu aj svoj email a prípadne ju nahrať na sociálne siete. Pokiaľ využijete potenciál fotopozadia na mieru, či celkovo upravíte fotobúdku na svoju akciu, môžete svoje logo, brand, či produkty vďaka odfoteným ľudom zadarmo dostať do povedomia veľkého množstva ľudí. Navyše môžete kvôli rozoslaniu fotografií zozbierať od návštevníkov aj kontakty, ktoré neskôr využijete na zasielanie newslettra, či iných ponúk. Aj samotné fotografie budete môcť použiť na budúce marketingové účely, či už na svojich webových stránkach, v brožúrach alebo vo videách.

Nové podstránky pre firemný web

Posledná vec na ktorú po akcii nezabudnite, je zriadenie microsite s galériou všetkých fotiek. Takto môžete poslať správu na všetky novo zhromaždené e-maily a telefónne čísla s odkazom na galériu, kde si môžu stiahnuť svoje fotografie alebo zobraziť všetky fotografie nafotené na danej konferencii.

Využite to však aj ako dobrú marketingovú príležitosť. Uistite sa, že máte na svojej podstránke viacero tlačidiel výzvy na akciu, aby sa s vami mohol okamžite skontaktovať každý, kto má o vaše služby záujem, alebo by sa o nich chcel dozvedieť viac.